25 edycja międzynarodowego konkursu: L'Oréal Brandstorm 2017
Zadaniem uczestników 25 edycji Brandstorm jest opracowanie koncepcji na nowatorski projekt w dziedzinie męskiej pielęgnacji, dla marki L'Oréal Paris Men Expert - tegorocznego partnera konkursu. Od tego roku do kategorii biznesowej, odnoszącej się do zagadnień marketingowych i komunikacyjnych, dodano także kategorię technologiczną, skierowaną do studentów kierunków inżynieryjnych i technicznych.
Trzyosobowe drużyny mogą zgłaszać się do konkursu do 10 lutego 2017 r. za pośrednictwem strony internetowej brandstorm.loreal.com.
W ramach konkursu zwycięzcy po raz pierwszy będą mogli w pełni zrealizować swoje pomysły, co oznacza ich uczestnictwo w procesie tworzenia od teorii do praktyki oraz osobistego testowania zaproponowanych przez siebie rozwiązań. Dodatkowo wyróżnione będą projekty najlepiej wpisujące się w założenia zrównoważonego rozwoju, a ich autorzy otrzymają specjalną nagrodę w kategorii CSR.
Zakończeniem kilkuetapowego konkursu będzie wielki finał, który odbędzie się 15 czerwca w Paryżu. W trakcie wydarzenia finaliści zaprezentują swoje prace podczas całodniowych, innowacyjnych targów.
W ubiegłym roku w ramach 24. edycji konkursu pierwsze miejsce zajął zespół z Polski. Pomysł studentek Szkoły Głównej Handlowej, które zaprezentowały aplikację do skanowania skóry w 3D, okazał się najlepszy spośród zespołów z ponad 300 uczelni z całego świata.
http://www.granty-na-badania.com/2017/01/loreal-brandstorm-2017.html#more