"Konsument w sieci" - praktyczne
warsztaty interaktywne i konsultacje
Nauczysz się jak poprawnie napisać reklamację oraz
jak szybko i skutecznie odstąpić od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
i na odległość.
Jaką masz wiedzę na temat przysługujących Ci praw konsumenckich?
Czy potrafisz tę wiedzę wykorzystywać w praktyce ? Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
oraz Biuro Analiz i Badania Rynku Pracy PWSZ w Nysie zapraszają na praktyczne
warsztaty interaktywne z zakresu prawa konsumenckiego.
Dowiesz się m.in.:
- co robić gdy jesteś niezadowolony z zakupionego towaru
- czy możesz zwrócić towar, który nie ma wad
- jaka jest różnica między rękojmią i gwarancją,
- co zrobić gdy zgubisz paragon
- czy umowa zawarta przez telefon jest ważna
- jakie obowiązki informacyjne ma sprzedawca
- jakie są zasady postępowania gdy towar lub usługa jest wadliwa
- jakie pułapki stosują sprzedawcy w treści umów w celu uniknięcia odpowiedzialności
Kiedy ? 15 marca 2015 r. o godz. 13.00
Gdzie ? Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości PWSZ w Nysie,
ul. Obrońców Tobruku 5 sala 105 C
Po spotkaniu istnieje możliwość skorzystania z indywidualnych
konsultacji.
Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymają materiały
szkoleniowe oraz zaświadczenie potwierdzające udział w spotkaniu.
Liczba miejsc ograniczona. Zachęcamy
do zapisów poprzez formularz.
Do wydarzenia można również dołączyć na Facebooku
!
Angelika Bielak
Biuro Analiz i Badania Rynku Pracy
Dział Przedsiębiorczości i Rozwoju Zawodowego PWSZ w Nysie