Kontrast:




Regionalne Centrum Transferu Wiedzy
i Technologii Innowacyjnych PWSZ w Nysie

Uczelnia Student Biuro Karier
"Konsument w sieci" - praktyczne warsztaty interaktywne i konsultacje

Nauczysz się jak poprawnie napisać reklamację oraz jak szybko i skutecznie odstąpić od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość.

Jaką masz wiedzę na temat przysługujących Ci praw konsumenckich? Czy potrafisz tę wiedzę wykorzystywać w praktyce ? Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości oraz Biuro Analiz i Badania Rynku Pracy PWSZ w Nysie zapraszają na praktyczne warsztaty interaktywne z zakresu prawa konsumenckiego.

Dowiesz się m.in.:

  • co robić gdy jesteś niezadowolony z zakupionego towaru
  • czy możesz zwrócić towar, który nie ma wad
  • jaka jest różnica między rękojmią i gwarancją,
  • co zrobić gdy zgubisz paragon
  • czy umowa zawarta przez telefon jest ważna
  • jakie obowiązki informacyjne ma sprzedawca
  • jakie są zasady postępowania gdy towar lub usługa jest wadliwa
  • jakie pułapki stosują sprzedawcy w treści umów w celu uniknięcia odpowiedzialności

Kiedy ? 15 marca 2015 r. o godz. 13.00
Gdzie ? Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości PWSZ w Nysie, ul. Obrońców Tobruku 5 sala 105 C

Po spotkaniu istnieje możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji.

Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymają materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie potwierdzające udział w spotkaniu.

Liczba miejsc ograniczona. Zachęcamy do zapisów poprzez formularz.
Do wydarzenia można również dołączyć na Facebooku !

Angelika Bielak
Biuro Analiz i Badania Rynku Pracy
Dział Przedsiębiorczości i Rozwoju Zawodowego PWSZ w Nysie


Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Inwestujemy w Twoją przyszłość

Regionalne Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Innowacyjnych PWSZ w Nysie © 2018    
kontakt z webmasterem:  
Zobacz nasz profil na FACEBOOK